Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

onsdag 1 september 2010

1/9-2010. 8 månader

hej alla glada! idag har det varit "djurens dag" på skolan, jag tog med min lilla söta vovve :) gick med sanna, en tjej i min kass som jag tränat agility med innan :) hon har en shetland sheep dog :) jätte söt :O så ao.. men vi gick hem så vi va hemma runt halv 1 :) skulle varit kultur dag idag oxå sen ikväll.. men jag ska inte dit.. egentligen måste man det men jag kan typ inte.. måste plugga och så :O jag har spelat fiol nu ett tag xP håller på att lära mig lite nya låtar :) roligt tycker jag :D lukas hjälpte mig med so:n innan :) påtal om Lukas <3 idag har vi varit ihop 8 mpnader :D <333grattis till oss <3 jag har fått mitt konto kort oxå.. har grejat med det nu en stund idag oxå ;) lite kul :) nu ska jag göra lite matte och sen träna lite.. sen ska jag nog spela lite mer fiol xP igår va jag och red.. hade samma tröga åsne häst som förra gånge  xD Ladina.. fast denna gången red jag i min egen hoppgrupp :D kul kul!!! :D nästa gång ska vi hoppa bana :) nej nu måste jag göra läxor så jag hinner innan lukas kommer hem från träningen ^^ haha hörs!! :D

1 kommentar: