Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

lördag 25 september 2010

25/9-2010 foto med joline :)

usch.. känns bara så jävla fel allting.. jag och lukas har haft det lite neråt några dagar.. ingen av oss mår riktigt bra och det är svårt att trösta någon när man själv mår dåligt :( det är jätte jobbigt.. sen så skulle jag vara med lina linn o ebba ikväll.. o typ några till men jag hamnade gnaska rejält utanför så jag gick hem igen.. när jag kom hem frågade johan när min middag va o den e den 2 oktober.. han hade trott att det va den 8.. han hade lovat att vara med o fira sanne (en tjej o Stockholm) och det va den 6 oktober.. o han åker dit redan imon.. så han kan inte vara med på min middag.. o jag känner mig så totlat jävla dissad av allt o alla hela fucking tiden! det är svin jobbigt.. är det något fel på mig elr vad 'är det?? jag fattar ingetning.. allting bara snurrar runt som en jävla karusell :S tårarna bara rinner o allt känns piss.. allra helst vill jag bara krypa ihop i lukas famn o bara få vara mig själv.. gråta lite o kunna slappna av utan att bli rädd at någon ska dissa mig.. aja nu va det egntligen joline jag skulle berätta om.. va bara tvungen att skriva av mig ltie. men okej joline o jag va me varann igår.. hon sov äver här,  men på kvällen så fotade vi o jag ska ladda upp några bilder.. sen försökte vi cykla enhjuling.. det va bland det svåraste jag gjort i mitt liv.. aja jag laddar väl upp bilderna.. ska nog lägga mig snart.. mår inte så bra :/































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar