Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

torsdag 12 augusti 2010

12/8-2010 Kungsbacka :D

jaaa idag var jag i kungsbacka med lina :D först var vi och simmade, och ja vi simmade faktiskt.. inte bara leka.. haha :) vi är duktiga jag vet ;) sen gick vi till kungsmässan och mötte katja och linn :) vi tittade på skor mest xD alla höst skor har ju typ kommit nu så det var kul att titta :D har mått lite halv bra idag :/ ska åka iväg imon och jag vill verkligen inte det :( ska åka med mamma hennes kille tobbe hans son och min lillebror anton.. känns som jag kommer hamna såååå mkt utanför :( kommer ha cp tråkigt.. men jag får väl ut och ro.. ta lite bilder, kanske fiska lite.. gå promenader med min älskade hund som just nu är hos Tobbe :@ hatar det!! jag tycker inte om honom.. elr jo asså det e inget fel på honom.. stör mig bara på att han ska med på allt hela tiden :( så fort vi ska göra något med "familjen" så ska han med.. jag hatar det! ska pierca mig nästa månad :D jätte nervös x) aja jag måste packa nu här kommer bilderna från i tisdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar