Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

söndag 8 augusti 2010

8/8-2010 TRÖTT!!!

lagom kul dag.. jag och lina la oss vid två tiden inatt, vi hade kunnat vara uppe längre men jag kände att jag vill sova i alla fall 5 timmar innan jag ska upp och jobba, så vi la oss.. och jag somnade ganska fort.. klockan ringde vid 7 och jag var....... DÖD! nej inte på riktigt men det kändes så.. ville inte upp.. men till slut tog jag mig upp! ganska otroligt faktiskt.. jag snodde ett par strumpor av lina åt lite frukost med hennes mamma som vek tvätt, mycket  trevligt, sen till jobbet.. tar typ 10 min med cykeln dit så jag tog det rätt lugnt.. väl där så träffade jag Alexandra som jag har jobbat med idag.. jätte gullig o trevlig tjej, hon va väl runt 20 kan jag gissa, söndagar är alltid väldigt lugna på cafét och det var även denna.. Hehe Alexandra tog tag i frysdisken där glassen ligger.. gjorde rent den ORDENTLIGT kan säga att det behövdes. jaa sen vid halv fyra när vi hade stängt och stod och plockade med det sista så kom min pappa och skulle hämta mig så jag slapp regnet, jag tog med två bröd lite bullar och annat gott hem,  nu ska jag nog gå på toa ;) om ni ville veta, har behövt det ett tag xP men först... en bild :D bloggar kanske igen sen.. elr imon :) puss & kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar