Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

onsdag 18 augusti 2010

18/8-2010 hemma!! :D

jaaa nu är jag äntligen hemma igen :D jag kom hem igår kväll, det va lite kaos, elen i köket hade lagt av så kylen hade stått av i typ några dager.. luktade inte gott där inne xP nu ska vi berätta lite om vad jag gjort.. jag har då varit på ön.. efter två dagar bröt jag nästan ihop för jag saknade alla kompisar :O blä nä men jag och Marcus som är Tobbes son blev ju iaf lite kompisar.. vi körde fyrhjuling och röjde i skogen och blev smygätna.. jag har typ 20 myggbett och alla e sönderkilade.. men jag hade tur för jag har bara fått en fästing :P hunden har nog fått typ 15 st elr något, dom e äckliga :O sen satte vi upp studsmattan ;) hoppade en hel del på den under dagarna.. vi rodde ut med en av båtarna och badade från den ;) mysigt :) annars har vi mest slappat.. vi fiskade kräftor och fick typ 62 st elr något.. jag äter inte kräftor :/ men dom andra gjord det :) idag ska jag till kungsbacka och köpa en ny väska och kolla vad det kostar att pierca sig ;) asså en kväll på ön så fick jag typ panik :O  alla delar lixom rum då.. och ao mamma o tobbe trodde att vi barn sov.. men jag gjorde inte det, och dom typ höll på massa o jag fick bara världens panik =( det var jätte jobbigt att ligga i samma rum som dom när dom låg där o små stönade :O tur det finns många hus där.. gick över till andra huset och ringde Lukas.. vågade typ inte gå tillbaka :O men tillslut va jag ju tvungen, inte roligt någonstans :( skönt att vara hemma nu.. ska ladda upp lite bilder :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar