Melina.Falberg@ymail.com

Melina.Falberg@ymail.com

lördag 7 augusti 2010

7/8-2010 jobbat :)

såååå äntligen hemma igen :) jag jobbar på café och ao jag trivs bra med det ;) fast sista gången imon.. tyvärr.. skulle behöva mer pengar men bengt sa idag att det antagligen kommer finnas lite mer helger jag kan ta även när skolan börjar.. tur det ^^ kan säga att jag valde helt rätt skor iaf.. tog mina nya gummiskor.. elr aa ett par puma, vita i skinn typ xP  riktigt sköna iaf.. har inte så ont i fötterna som jag brukar.. ikväll ska jag träffa lina :) vi ska på musikgudstjänst.. ska faktiskt bli lite kul :) nu e jag mega hungrig :O pappa är så snäll så han har börjat med maten nu :) jag duschade nyss så jag e klar till sen :) nu sitter jag och fixar lite musik till ipoden och lyssnar på saving abel's nya album.. om ni inte hört dom så är det ett riktigt bra tips ;)  jag länkar en låt..men dom har sjukt många bra låtar.. men detta är den första låten jag hörde av dom :) och sen kunde jag inte sluta lyssna ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Z-ChyVXzbjA

hope you like it ;)  och denna pojk är min söta bror.. jag älskar bilden :O gör du det??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar